-
AuroraGlow™ - het noorderlicht in eigen huis
Normale prijs €69,99Normale prijs €69,99 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per -
BESPAAR 50%
ChordMaster | gitaarakkoorden oefenen in stilte
Normale prijs €49,99Normale prijs €49,99 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€100,0050% -
BESPAAR 40%
CoolShade™
Normale prijs Vanaf €29,99Normale prijs Vanaf €29,99 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€50,0040% -
BESPAAR 33%
EliteRecover™ | Ontspan. Herstel. Domineer.
Normale prijs €59,95Normale prijs €59,95 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€90,0033% -
KoffiGo™ | Draagbare Koffiemachine voor capsules en poeder
Normale prijs €69,95Normale prijs €69,95 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€140,0050% -
BESPAAR 50%
TrailMate™ | compacte multitool voor elke reis
Normale prijs €19,99Normale prijs €19,99 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€40,0050% -
BESPAAR 36%
VitaFlex | vermindert rugpijn
Normale prijs €79,95Normale prijs €79,95 AanbiedingsprijsEenheidsprijs per€125,0036%
Ervaringen van onze klanten
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, maar de gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 5 en 11 dagen, afhankelijk van het product en de leverancier.
Dit heeft een belangrijke reden: wij kiezen we bewust voor een duurzamere aanpak. In plaats van snelle verzendingen met een grote ecologische voetafdruk, werken we met een "made-to-order" en "optimized shipping" systeem. Dit houdt in dat producten pas worden verzonden nadat jij een bestelling hebt geplaatst. Hierdoor vermijden we overtollige voorraad, verspilling van grondstoffen en onnodige retourzendingen.
Bovendien combineren we vaak verzendingen om het aantal
transportbewegingen te verminderen, wat helpt om CO₂-uitstoot te verlagen. Met deze aanpak dragen we bij aan een duurzamere wereld én kunnen we jou unieke producten aanbieden tegen een scherpe prijs.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je je pakket kunt volgen.
Heb je hulp nodig bij het traceren van je product, neem dan gerust contact op met onze klanten service.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Geen zorgen! De bezorger laat een bericht achter met instructies voor een nieuwe bezorgpoging of waar je het pakket kunt ophalen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Het spijt ons enorm dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Ons team staat klaar om je zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing te bieden. Neem gerust contact met ons op – we zorgen ervoor dat je een vervangend product ontvangt of een passende oplossing krijgt. Jouw tevredenheid staat bij ons centraal!
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met de details van je bestelling.
Linda B.
Goede keuze Bert!